Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page

3G stopt per 22 Maart

Lycamobile werkt samen met zijn leveranciers om de kwaliteit, efficiëntie en duurzaamheid van zijn datadiensten te verbeteren, door de meest geavanceerde technologieën te integreren om meer kwaliteit en hoeveelheid datagebruik te kunnen aanbieden.

Om die reden, kondigen we aan te stoppen met het aanbieden van 3G technologieën ten gunste van onze 4G diensten. Dit gaat van kracht per 22 Maart 2022. Alle klanten worden geadviseerd een 4G toestel ondersteunend apparaat te gebruiken met simkaart om te kunnen profiteren van onze 4G diensten.

Apparaten die zijn verbonden met het 3G netwerk en niet geschikt zijn voor 4G, worden overgeschakeld naar 2G. Deze klanten kunnen blijven bellen en sms'en, maar kunnen servicebeperkingen ervaren.

De nadelen van 2G
- Een vertraging in internetsnelheid
- Kwaliteit van bellen is minder, met name het geluid
- Bellen en het gebruik van internet tegerlijkertijd is niet mogelijk

Als er ondersteuning nodig is bij het wijzigen van de instellingen of hier meer informatie over wenst, bel dan onze Klantenservice op het nummer 1200 vanaf je Lycamobile nummer.

Alle klanten ontvangen ook een sms met deze informatie en hoe ze hulp kunnen krijgen als dit nodig is.